Τηλεφωνικά κέντρα VoIP

Τηλεφωνικά κέντρα VoIP

Τηλεφωνικά κέντρα VoIP γιατί:

Τηλεφωνικά κέντρα VoIP γιατί χρησιμοποιούν το υπάρχον δίκτυο (LAN) σας, έχουν το χαμηλότερο κόστος συντήρησης και επέκτασης, είναι εύκολα παραμετροποιήσιμα, δε χρειάζονται προγραμματισμό όταν μετακινείτε συσκευές σε διαφορετική θέση, παρέχουν φιλικό περιβάλλον διαχείρισης και άλλα πολλά χαρακτηριστικά που τα κάνουν να υπερέχουν σε σύγκριση με τα υπόλοιπα τηλεφωνικά κέντρα.

Οι τεχνικοί της serviceTag είναι από τους πρώτους που ασχολήθηκαν με τα τηλεφωνικά κέντρα VoIP (Voice over IP) στην Ελλάδα και διαθέτουν περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην εφαρμογή και χρήση τους σε μικρές και μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις.

Τα τηλεφωνικά κέντρα VoIP (Asterisk ) προσφέρουν άπειρες δυνατότητες σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές σε σύγκριση με τα συμβατικά κέντρα. Ειδικός σύμβουλος της serviceTag θα συζητήσει μαζί σας και θα αναλύσει τις ανάγκες της επιχείρησής σας με γνόμωνα το παρόν αλλά και το μέλλον της.

Έτσι, θα διαμορφώσουμε για εσάς την ιδανική λύση VoIP τηλεφωνικού κέντρου, εάν και μόνο πραγματικά σας ταιριάζει, καθώς η εμπειρία μας μας επιτρέπει να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε custom εφαρμογές, ώστε να καλύψουμε 100% τις απαιτήσεις σας.

Η serviceTag αναλαμβάνει κάθε στάδιο του έργου, από το σχεδιασμό, την εγκατάσταση και τον προγραμματισμό, έως την εκπαίδευση του προσωπικού και την τεχνική υποστήριξή σας, προκειμένου το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας σας να λειτουργεί απρόσκοπτα και να διασφαλίζεται έτσι η άμεση και συνεχής επικοινωνία με τους πολύτιμους συνεργάτες σας.

Τέλος, ακόμα και αν ήδη διαθέτετε τηλεφωνικό κέντρο VoIP (Asterisk based) και αναζητάτε συνεργάτη για να αναθέσετε τη συντήρηση ή την αναβάθμισή του, μπορούμε να το αναλάβουμε. Θα επισκεφθούμε το χώρο σας και θα πραγματοποιήσουμε πλήρη αυτοψία και καταγραφή αναγκών, ώστε να σας προτείνουμε την καλύτερη λύση με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Χαρακτηριστικά VoIP Τηλεφωνικών Κέντρων:

Σε αντίθεση με τα τηλεφωνικά κέντρα της αγοράς, στα τηλεφωνικά κέντρα VoIP που εγκαθιστούμε, καμία σχεδόν υπηρεσία, δεν απαιτεί προμήθεια επιπλέον εξοπλισμού ή αδειών χρήσης.

  • Ιστορικό τηλεφωνικών κλήσεων (ηχογράφηση συνομιλίας, καταγραφή τηλεφωνικών αριθμών, ημερομηνίας, ώρας, διάρκειας)
  • Τηλεφωνητής ανά εσωτερική γραμμή με δυνατότητα ειδοποίησης μέσω email
  • Δημιουργία Call Center
  • Διαχείριση πολλαπλών εταιρειών (π.χ. δύο εταιρείες συστεγασμένες)
  • Ανάλυση κλήσεων ανά εσωτερική γραμμή με γραφήματα και στατιστικά στοιχεία
  • Φραγή εισερχομένων & εξερχομένων κλήσεων ανά εσωτερική γραμμή
  • Τηλεδιάσκεψη
  • Aποστολή και λήψη FAX μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή ή μέσω email
  • Ζωντανή ακρόαση κλήσεων και δυνατότητα παρέμβασης (spy and whisper)
  • Απομακρυσμένη διαχείριση κλήσεων και μηνυμάτων εσωτερικής γραμμής
  • Απεριόριστες εσωτερικές γραμμές
  • Απεριόριστες εξωτερικές γραμμές (isdn-bri/pri, pstn, sip)
  • Μηνύματα υποδοχής και διανομής εξωτερικών κλήσεων (IVR) χωρίς περιορισμούς επιπέδων
  • Αυτοματοποιημένη Day / Night λειτουργία
  • Εισαγωγή επαφών
  • Δυνατότητα εξωτερικής κλήσης μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή (click to call / integration)
  • Υποστήριξη video συσκευών
  • Αναγνώριση κλήσεων
  • Δυνατότητα προώθησης κλήσης σε άλλη εσωτερική ή εξωτερική γραμμή
  • Δυνατότητα επιλεκτικών κλήσεων πχ κινητά – υπεραστικά με τη χρήση κωδικού (PinSets)
  • Απομακρυσμένη χρήση του τηλεφωνικού κέντρου μέσω Callback ή VPN ή άλλης εφαρμογής
  • Άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων εσωτερικών χρηστών με καταγραφή ιστορικού

Βρείτε την απάντηση που ψάχνετε σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα VoIP ή ρωτήστε μας.

Τι είναι τηλεφωνικό κέντρο;

Γνωστό ως PBX (Private Branch Exchange), ένα τηλεφωνικό κέντρο δρα ως ο κεντρικός κατανεμητής τηλεφωνικών κλήσεων σε μια εταιρεία. Το PBX διαχειρίζεται εσωτερικές κλήσεις μεταξύ σταθμών εργασίας και είναι η πύλη τους για τον έξω κόσμο.

Ένα κλασικό τηλεφωνικό κέντρο αποτελείται από δύο βασικά τμήματα: Γραμμές και τερματικά. Οι γραμμές είναι οι κλασικές γραμμές τηλεφώνου που μας παραχωρούνται από τον εκάστοτε πάροχο. Τερματικά είναι οι απλές τηλεφωνικές συσκευές ή φαξ ή POS.

Ιστορική αναδρομή στα τηλεφωνικά κέντρα

Κάνοντας μία ιστορική αναδρομή, η αποστολή ενός τηλεφωνικού κέντρου ήταν να παρέχει κοινόχρηστη πρόσβαση σε περιορισμένες πηγές. Κοινώς, αντί σε μια εταιρεία να είχαμε μία ξεχωριστή γραμμή για κάθε τερματικό, μπορούσαμε να μοιράσουμε ένα μικρό εύρος γραμμών σε ένα μεγάλο εύρος τερματικών.

Όταν υπήρχε μια εισερχόμενη κλήση, ο διαχειριστής του κέντρου απαντούσε και με τη σειρά του τη μετέφερε στο κατάλληλο άτομο / τμήμα. Και όταν κάποιος μέσα από την εταιρεία ήθελε να πραγματοποιήσει εξωτερική κλήση, ο διαχειριστής ήλεγχε αν υπάρχει ελεύθερη γραμμή και με τη σειρά του πραγματοποιούσε την κλήση. Τότε αυτά τα συστήματα ονομάζονταν switchboards.

Με την πάροδο του χρόνου οι διαχειριστές αντικαταστάθηκαν με ηλεκτρονικά συστήματα που μπορούσαν να φέρουν εις πέρας αυτές τις διαδικασίες. Νέες δυνατότητες προστέθηκαν όπως, αυτόματη κατανομή κλήσεων, μεταφορά τους από το ένα τερματικό στο άλλο, φραγές κλήσεων βασισμένες σε κανόνες ορισμένους από προγραμματιστές κ.λπ.

Σήμερα

Σήμερα τα τηλεφωνικά κέντρα είναι πολλά περισσότερα από έναν απλό κατανεμητή. Αυτόματη απάντηση, φωνητικά μηνύματα, τηλεφωνητές, ουρές κλήσεων και τηλεδιασκέψεις έχουν προστεθεί σαν κύρια χαρακτηριστικά σε κάθε τηλεφωνικό κέντρο. Άλλη μια σχεδόν παγιωμένη τεχνολογία είναι ότι πλέον η σύνδεση με τον έξω κόσμο πραγματοποιείται και μέσω του Internet (sip trunks) και αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα κέντρα να έχουν αλλάξει μορφή. Τα αναλογικά κέντρα ή τα νεότερα ψηφιακά παραχωρούν τη θέση τους στα τηλεφωνικά κέντρα VoIP (IP PBX).

Όταν ανακαλύφθηκαν τα τηλεφωνικά κέντρα, οι κλασσικές τηλεφωνικές γραμμές (PSTN) ήταν η μόνη πύλη διαθέσιμη για επικοινωνίες. Σήμερα οι επικοινωνίες έχουν επεκταθεί συμπεριλαμβάνοντας email, sms, instant messaging (skype, msn), βίντεο-κλήσεις και κινητά. Το IP PBX είναι ένα μέσο που φτιάχτηκε για να μπορεί να επεξεργαστεί όλες αυτές τις μορφές επικοινωνίας και να τις ενοποιεί με σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητας και ευελιξίας σε κάθε μορφής εταιρεία.

Τι θα πρέπει να ξέρω πριν αγοράσω;

Εάν ψάχνετε σήμερα για ένα τηλεφωνικό κέντρο, τα παρακάτω είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που το κέντρο της επιλογής σας θα πρέπει να έχει.

VOIP

Η τεχνολογία στρέφεται από τις απλές αναλογικές γραμμές στις VOIP. Σιγουρευτείτε ότι το τηλεφωνικό κέντρο που θα αποκτήσετε υποστηρίζει το de facto standard SIP πρωτόκολλο επικοινωνίας.

VOICE MESSAGING

Κάποτε ο τηλεφωνητής ήταν ένα προαιρετικό χαρακτηριστικό των τηλεφωνικών κέντρων. Σήμερα είναι standard χαρακτηριστικό. Εύλογο θα ήταν όμως πρώτα να ψάξετε για τηλεφωνικά κέντρα που μπορούν να προωθήσουν το μήνυμα του τηλεφωνητή σε email και έχουν τη δυνατότητα να μπορούν να έχουν τηλεφωνητή ανά εσωτερικό χωρίς περιορισμούς.

MOBILITY

Μεγάλος αριθμός εταιρειών έχουν προσωπικό που εργάζεται εκτός της εταιρείας (Road warriors). Βεβαιωθείτε ότι το τηλεφωνικό κέντρο σας υποστηρίζει mobility χαρακτηριστικά όπως Find me / Follow me, απομακρυσμένο έλεγχο και πρόσβαση.

CONFERENCING

Ένας από τους πιο καλούς τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων είναι το να μειωθούν ταξιδιωτικά έξοδα χρησιμοποιώντας τηλεδιασκέψεις. Βεβαιωθείτε ότι το τηλεφωνικό κέντρο σας, υποστηρίζει πραγματική πολυδιάστατη τηλεδιάσκεψη.

REPORTING

Αν δεν μπορείτε να μετρήσετε / αξιολογήσετε, δεν μπορείτε να διαχειριστείτε. Βεβαιωθείτε ότι το τηλεφωνικό σας κέντρο μπορεί να καταγράψει κλήσεις, να παρέχει αναφορές και στατιστικά κλήσεων και να έχει λειτουργία “Ζωντανής ακρόασης κλήσεων και δυνατότητα παρέμβασης” (spy and whisper) στα κύρια χαρακτηριστικά του.

Τι είναι το Asterisk;

Το Asterisk είναι η καρδιά ενός PBΧ

Το Asterisk είναι ένα λογισμικό ανοικτού κώδικα (open-source) για τη δημιουργία και τη διαχείριση τηλεφωνικών συστημάτων, το οποίο παρέχει πολλαπλά χαρακτηριστικά και λειτουργίες τηλεφωνίας, όπως π.χ. επικοινωνία μέσω VoIP, καταγραφή κλήσεων, αναμονή και μεταφορά κλήσεων, αυτόματη ανακατεύθυνση κλήσεων, IVR (Interactive Voice Response), κ.λπ.

Το Asterisk αναπτύχθηκε από την εταιρεία Digium (τώρα Sangoma Technologies) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1999. Από τότε, έχει κερδίσει μεγάλη αναγνώριση και χρησιμοποιείται σε πολλά επιχειρησιακά περιβάλλοντα σε όλο τον κόσμο.

Το Asterisk είναι protocol agnostic

Αυτό σημαίνει ότι προσφέρει επικοινωνία με οποιονδήποτε τύπο γραμμής, χωρίς κανέναν απολύτως περιορισμό. Αντίστοιχα, συνδέονται σε αυτό σχεδόν όλες οι τηλεφωνικές συσκευές της αγοράς, εκτός από ορισμένες που είναι κατασκευασμένες για να λειτουργούν μόνο με συγκεκριμένου τύπου τηλεφωνικά κέντρα. Στο Asterisk επίσης, μπορούν να συνδεθούν virtual phones (softphones) μετατρέποντας έτσι τον υπολογιστή του χρήστη σε τηλεφωνική συσκευή.

Το Asterisk είναι future proof

Σε αντίθεση με τα κλασικά τηλεφωνικά κέντρα της αγοράς (Ip και μη) που ο μόνος τρόπος να αναβαθμιστούν είναι η αλλαγή κάποιων κυκλωμάτων, το Asterisk αναπτύσσεται. Τηλεφωνικά κέντρα βασισμένα σε Asterisk με την πάροδο του χρόνου αναβαθμίζονται καθώς νέα χαρακτηριστικά ενσωματώνονται από έκδοση σε έκδοση (software updates).

Το Asterisk είναι ένα λογισμικό που κατά βάση εγκαθίσταται σε Unix λειτουργικά συστήματα μετατρέποντας έναν απλό ηλεκτρονικό υπολογιστή σε ένα προηγμένης τεχνολογίας τηλεφωνικό κέντρο. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, call centers, παρόχους τηλεφωνίας, τράπεζες, κυβερνητικές υπηρεσίες και άλλα.

Σήμερα πάνω από ένα εκατομμύριο επιχειρήσεις χρησιμοποιούν Asterisk για τηλεφωνία σε πάνω από 170 χώρες. Χρησιμοποιείται σχεδόν από όλες τις εταιρείες που αναγράφονται στη λίστα των χιλίων μεγαλύτερων εταιριών στην Αμερική στο περιοδικό Fortune (Fortune 1000), άλλες φορές ως κύριο τηλεπικοινωνιακό σύστημα και άλλες φορές ως σύστημα που καλύπτει τα κενά των άλλων τηλεφωνικών κέντρων.

Σήμερα υπάρχουν τηλεφωνικά κέντρα που είναι βασισμένα στο Asterisk και παρέχονται ως “appliance”, δηλαδή ως έτοιμες συσκευές που μπορούν να τοποθετηθούν στον χώρο σας. Αυτές οι συσκευές περιλαμβάνουν όλο τον απαραίτητο υλικό και λογισμικό για τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου που χρησιμοποιεί το Asterisk.

Η χρήση ενός “appliance” που βασίζεται στο Asterisk έχει τα πλεονεκτήματα της ευκολίας εγκατάστασης και συντήρησης, καθώς όλο το λογισμικό και ο εξοπλισμός είναι προδιαμορφωμένα και ετοιμοπαράδοτα.

Επιπλέον, οι παρόχοι αυτών των συσκευών παρέχουν συνήθως επαγγελματική υποστήριξη και συντήρηση, προσφέροντας μια πιο ολοκληρωμένη λύση για τους χρήστες που δεν επιθυμούν να αναλάβουν την πλήρη διαχείριση της τηλεφωνικής υποδομής τους.

Τι εξοπλισμό θα χρειαστώ;

Τηλεφωνικό κέντρο

Είτε ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής αναλαμβάνει το ρόλο του τηλεφωνικού κέντρου ο οποίος είτε έχει τη μορφή ενός κλασικού ηλεκτρονικού υπολογιστή. είτε appliance ( συσκευή προσαρμοσμένη σε μέγεθος και εμφάνιση). Σημαντικό, λοιπόν, ρόλο για το τηλεφωνικό σύστημα της εταιρείας αποτελεί η επιλογή ηλεκτρονικού υπολογιστικού συστήματος ή appliance. Κομβικά σημεία στην επιλογή ηλεκτρονικού υπολογιστή ή appliance αναλύονται σε αυτό το άρθρο.

Αφού εγκατασταθεί / παραμετροποιηθεί το λογισμικό Asterisk στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή appliance, σειρά έχει η διασύνδεσή του. Το Asterisk δεν έχει περιορισμούς που αφορούν διασυνδέσεις με τηλεφωνικές συσκευές ή γραμμές επικοινωνίας με τον έξω κόσμο.

Switch / ATAs / Τηλεφωνικές συσκευές / GSM

To Asterisk δεν έχει κανένα περιορισμό στη χρήση εσωτερικών συσκευών, συνδέεται στο τοπικό δίκτυο της εταιρείας μέσω switch. Στο ίδιο switch συνδέονται και οι τηλεφωνικές συσκευές. Απλά, ο μόνος περιορισμός για το πλήθος των τηλεφωνικών συσκευών που θα χρησιμοποιηθούν είναι το πλήθος των ελεύθερων θυρών που έχουμε στο switch της εταιρείας μας. Σε περίπτωση που δεν έχουμε ελεύθερες θύρες στο switch μας, η αγορά ενός νέου switch είναι απαραίτητη. Συχνά συναντάμε περιπτώσεις εγκαταστάσεων που είναι απαραίτητη η χρήση switch με δυνατότητα POΕ.

Ακολουθεί μια συνοπτική περιγραφή τηλεφωνικών συσκευών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τα τηλεφωνικά κέντρα VoIP.

Όπως προαναφέραμε, σε αντίθεση με άλλα τηλεφωνικά κέντρα το Asterisk δεν κάνει διακρίσεις σε τηλεφωνικές συσκευές και μπορεί να συνεργαστεί άνετα με οποιαδήποτε, αρκεί να μην είναι ειδικά κατασκευασμένη για άλλο τηλεφωνικό κέντρο.

Οι τηλεφωνικές συσκευές (τερματικά) χωρίζονται σε 3 κατηγορίες.

Αναλογικά τηλέφωνα:

Είναι οι κλασικές συσκευές που συναντάμε συνήθως σε σπίτια, καθώς επίσης και οι απλές συσκευές που χρησιμοποιούμε σε παλιά αναλογικά κέντρα. Παρόλο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τερματικά στον Asterisk, για να αναγνωριστούν, χρειάζονται έξτρα εξοπλισμό γνωστό στo χώρο ως ATAs.

ATA

Eίναι η συσκευή που αναλαμβάνει να κάνει την αναλογική συσκευή αναγνωρίσιμη από το Asterisk. Πλέον δεν προτείνεται και χρησιμοποιείται μόνο σε περιπτώσεις όπου στο χώρο της εταιρείας υπάρχουν ήδη αναλογικές συσκευές. Ένα βασικό μειονέκτημα είναι ότι ποτέ μια αναλογική συσκευή δεν προσφέρει τις δυνατότητες μιας ψηφιακής.

Ψηφιακές συσκευές IP:

Είναι ψηφιακές συσκευές που εκμεταλλεύονται πλήρως τις δυνατότητες του Αsterisk. Οι IP συσκευές συνδέονται με το Asterisk είτε μέσω του switch της εταιρείας είτε μέσω νέου switch σε περίπτωση που δεν υπάρχουν διαθέσιμες θύρες στο ήδη υπάρχον. Λόγω του ότι αναφερόμαστε σε ψηφιακές συσκευές είναι κατανοητό ότι απαιτούν ηλεκτρικό ρεύμα για τη λειτουργία τους.

Κάθε συσκευή τροφοδοτείται ξεχωριστά από ένα κλασσικό τροφοδοτικό ηλεκτρικού ρεύματος. Η χρήση τροφοδοτικών δεν είναι απαραίτητη σε περίπτωση που το switch της εταιρείας έχει τη δυνατότητα POE (Power over Ethernet).

Εικονικές Συσκευές (software Phones):

Είναι software εγκατεστημένο είτε σε ηλεκτρονικό υπολογιστή κάποιου χρήστη ή σε κάποιο κινητό τηλέφωνο (smartphone) και σκοπός του είναι να τα μετατρέψει σε τηλεφωνικές συσκευές συνδεδεμένες με το Asterisk. Τα πλεονεκτήματά τους είναι πολλά, με βασικό την εξοικονόμηση χρημάτων. Το κύριο μειονέκτημά τους είναι ότι σε επίπεδο εγκατάστασης σε υπολογιστή ο χρήστης πρέπει μονίμως να φοράει ακουστικά.

GSM:

Υπάρχουν εταιρείες που διαθέτουν πακέτα κινητής τηλεφωνίας με δωρεάν χρόνο προς κινητά τηλέφωνα. Με σκοπό να αξιοποιηθεί το εκάστοτε πακέτο, το GSM αναλαμβάνει  να ενώσει την κάρτα κινητής τηλεφωνίας με το κέντρο της εταιρείας.

Θυροτηλέφωνα

Είναι γνωστό ότι τα τηλεφωνικά κέντρα συνήθως σε εταιρείες αναλαμβάνουν να δέχονται κλήσεις και από θυροτηλέφωνα. Στα τηλεφωνικά κέντρα VoIP με προμήθεια ειδικού εξοπλισμού μπορείτε να διαχειρίζεστε κλήσεις από θυροτηλέφωνα και όχι μόνο. Νέα χαρακτηριστικά έχουν προστεθεί σε αυτά όπως βίντεο, κωδικοί εισόδου, είσοδος με κάρτα, κλήσεις από το θυροτηλέφωνο κτλ.

Μπορεί με κάποιο τρόπο τα VoIP τηλεφωνικά κέντρο να συνδεθούν με εφαρμογές γραφείου;

Στο χώρο των κατασκευαστών / προγραμματιστών εφαρμογών, συνεχώς προστίθεται μια νέα ανάγκη, η ανάγκη της διασύνδεσης των τηλεπικοινωνιών με τα προγράμματά τους. Έτσι σήμερα πολλά CRM ή ERP έχουν τη δυνατότητα να δρομολογούν κλήσεις μέσω του Asterisk. Για παράδειγμα έχουν τη δυνατότητα να συνδέουν καταγραφές κλήσεων με πελάτες και να ανοίγουν την καρτέλα του όταν εκείνος καλεί. Η υλοποίηση αυτών των εφαρμογών απαιτεί κατά κύριο λόγο προγραμματισμό.

Τα τηλεφωνικά κέντρα VoIP απαιτούν ειδικές γραμμές από τους παρόχους;

Αφού εγκατασταθεί / παραμετροποιηθεί το λογισμικό Asterisk στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, σειρά έχει η διασύνδεσή του. Το Asterisk δεν έχει περιορισμούς που αφορούν διασυνδέσεις με τηλεφωνικές συσκευές ή γραμμές επικοινωνίας με τον έξω κόσμο.

VoIP accounts

Οι λογαριασμοί VoIP αντικαθιστούν τις αναλογικές ή ISDN γραμμές και προσφέρουν κανάλια SIP trunks. Πολλές εταιρείες τηλεπικοινωνιών παράλληλα με τις κλασσικές γραμμές, παρέχουν πλέον VoIP στοιχεία στους πελάτες τους για να τα χρησιμοποιήσουν στα VoIP τηλεφωνικά κέντρα. Επίσης υπάρχουν πολλές αξιόπιστες εταιρείες που παρέχουν αποκλειστικά VoIP γραμμές. Η χρήση VoIP γραμμών στα περισσότερα VoIP τηλεφωνικά κέντρα δεν απαιτεί επιπλέον εξοπλισμό. Η εγκατάσταση τους είναι εύκολη και άμεση.

PSTN lines

Παρόλο που οι απλές γραμμές PSTN τείνουν να καταργηθούν, μερικές εταιρείες έχουν ακόμη την ανάγκη να τις χρησιμοποιούν. Στην περίπτωση αυτή και ανάλογα με το πλήθος των γραμμών της εταιρείας παρέχουμε τον αντίστοιχο εξοπλισμό.

ISDN BRI/PRI

Κάποτε ήταν o συνηθέστερος τρόπος επικοινωνίας εταιριών με τον έξω κόσμο. Για αυτές τις γραμμές παρέχεται αντίστοιχος εξοπλισμός διασύνδεσης.

Mobile Lines

Χρήση GSM εξοπλισμού (gsm πύλη) παρέχεται σε περίπτωση που η εταιρεία σας χρησιμοποιεί κινητή τηλεφωνία για τις εξωτερικές κλήσεις. Πολλοί είναι οι πάροχοι τηλεφωνίας που προσφέρουν οικονομικά πακέτα κλήσεων προς κινητά. Το Asterisk PBX αναλαμβάνει να δρομολογεί τις κλήσεις αυτές μέσω της κατάλληλης πύλης.

Ακούγονται πολλά σχετικά με την ποιότητα επικοινωνίας στα τηλεφωνικά κέντρα VoIP. Είναι αλήθεια;

Όταν ακούμε VoIP τηλεφωνικό κέντρο η πρώτη μας σκέψη είναι, ότι μιλάμε για κλήσεις μέσω Internet και έτσι η επικοινωνία που θα έχουμε θα είναι κακής ποιότητας.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πλέον σχεδόν όλες οι κλήσεις που πραγματοποιείτε μέσω της εκάστοτε εταιρείας τηλεφωνίας, είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο, γίνονται μέσω Internet. Η απόδειξη αυτού είναι ότι πλέον ακόμη και στο σπίτι μας ενώνουμε το τηλέφωνο μας με το router και όχι στην κλασική πρίζα του τηλεφώνου.

Παρόλο που αυτές οι γραμμές έχουν πολλά πλεονεκτήματα, έχουν και ένα μοναδικό μειονέκτημα, την κακή ποιότητα επικοινωνίας, σε περίπτωση κακής ποιότητας σύνδεσης.

Κοινώς, με τη σωστή επιλογή εξοπλισμού, τη σωστή αυτοψία του χώρου και των απαιτήσεων της εγκατάστασης και με την σωστή επιλογή παρόχου, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αποκτώντας ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο η ποιότητα του ήχου θα είναι άριστη.