Γιατί ένα site χρειάζεται SEO;

//Γιατί ένα site χρειάζεται SEO;

Γιατί ένα site χρειάζεται SEO;

Γιατί ένα site χρειάζεται SEO;
Τα τελευταία χρόνια η ανάγκη για SEO – Search Engine Optimization – αυξάνεται καθώς οι μηχανές αναζήτησης γίνονται ολοένα και πιο “έξυπνες” για να εξυπηρετήσουν σωστά τους χρήστες τους. Για να παραμείνετε στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε την ευκαιρία που σας παρουσιάζεται και να μπορέσετε να την εκμεταλλευτείτε. Επίσης θα πρέπει να είστε σε θέση να ανακαλύψετε τις προοπτικές αλλά και να καταλάβετε τις ανάγκες βελτιστοποίησης ακόμα καλύτερα.

3 είναι οι βασικοί λόγοι της συνεχής βελτιστοποίησης:

1. Αύξηση της θέσης εμφάνισης στις μηχανές αναζήτησης

Μελέτες έχουν δείξει ότι όσο πιο ψηλά στις αναζητήσεις εμφανίζεται ένα “brand” σε μια αναζήτηση, τόσο μεγαλύτερο κύρος λαμβάνει. Η πλειοψηφία του κόσμου δηλαδή πιστεύει ότι δεν είναι μια απλή επιχείρηση αλλά μια επιχείρηση που ξεχωρίζει, με περισσότερη βαρύτητα και καλύτερη φήμη από τις άλλες κι έτσι την εμπιστεύεται και την επιλέγει κάνοντας το πολυπόθητο κλικ πιο εύκολα.

Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να κάνετε μια έρευνα όλων των πιθανών αναζητήσεων ή λέξεων που σχετίζονται με την επιχείρηση σας για να μπορέσετε να κάνετε ένα πλάνο και να στοχεύσετε σε καλύτερη εμφάνιση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

2. Αύξηση επισκεψιμότητας στο site

Ήδη αναφέραμε το γεγονός ότι λόγω του κύρους που λαμβάνει η σελίδα σας θα επιλεχθεί πιο εύκολα από τους χρήστες. Επιπλέον, υπάρχει και μεγαλύτερη έκθεση στο κοινό που αναζητεί κι έτσι μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο site σας, και μάλιστα δωρεάν!
Φυσικά για να επισκεφτεί κάποιος τη σελίδα θα πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη σχετικότητα με αυτό που ψάχνει και αυτό που εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών.

3. Αύξηση των πωλήσεων / στόχων

Από τη στιγμή που η επισκεψιμότητα αυξάνεται, αυξάνεται και η πιθανότητα ο επισκέπτης να προβεί στην επιθυμητή αγορά ή να ολοκληρώσει το στόχο που έχετε θέσει ( π.χ. να δώσει το email του για επόμενη επικοινωνία)
Στο σημείο αυτό λοιπόν ο επισκέπτης καλείται να αξιολογήσει το site. Είναι αυτό που περίμενε βάσει της αναζήτησης που πραγματοποίησε; Θα παραμείνει ή θα φύγει; Βρήκε αυτό που ήθελε; Κατάφερε να ολοκληρώσει όλα τα βήματα για την αγορά ή τα παράτησε κάπου στη μέση;

Έχοντας αυτή τη γνώση μπορείτε να συνεχίσετε την βελτιστοποίηση του site σας περαιτέρω για να επιτύχετε τους στόχους σας. Εδώ να τονίσουμε ότι οι μηχανές αναζήτησης “αγαπάνε” και επιβραβεύουν, με καλύτερες θέσεις, τα sites που “αγαπάνε” και οι χρήστες. Δηλαδή, εκεί που βρίσκουν αυτό που θέλουν, μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα και έχουν οργανωμένο περιεχόμενο.

Μην ξεχνάτε ότι ακόμα κι αν ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, πάντα μα πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης για όλους, καθώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε και αδυναμίες των ανταγωνιστών σε πολλές σχετικές αναζητήσεις. Ίσως να μην είναι οι κύριες και γενικές αναζητήσεις αλλά πιο σύνθετες (longtail search terms), όμως εδώ κρύβεται και το κλειδί της επιτυχίας!

Από |2016-03-03T17:41:22+00:00Μάρτιος 3rd, 2016|Websites|0 Σχόλια
Η Σταυρούλα είναι τρελαμένη με το Digital marketing και ό,τι αυτό μπορεί να περιλαμβάνει. Είναι κάτοχος ΜΒΑ με εξειδίκευση στον ηλεκτρονικό καταναλωτή και έχει σαρώσει ότι σεμινάριο και πιστοποίηση υπάρχει στην ελληνική & ξένη αγορά γύρω απο το digital marketing.Έχει δουλέψει, δίνοντας τα φώτα της, σε μεγάλες εταιρίες αλλά η κρυφή αγάπη της είναι τα μικρά brands και η ανάπτυξη τους. Δεν λέει την ηλικία της....